marți, 8 februarie 2011

Where's the respect?

Stiu ca nu sunt sfanta, si ca uneori nici eu nu respect pe cei din jur, dar de multe ori o fac involuntar nu cu buna stiinta.In ultimele zile, am patit sa stau de vorba cu un prieten, coleg si o persoana, desi vedea ca vorbesc cu respectivu, venea si se baga in discutie,uneori cu un alt subiect paralel, ca avea si el ceva sa-i spuna.E chiar enervant ! Macar de ar spune la inceput: "Lasa-ma te rog, sa-i spun ceva".Nu, unii oameni n-au auzit de maniere.Macar de ar fi involuntara toata chestia asta.Si eu ma mai bag peste altu, recunosc, dar de multe ori ma opresc cand imi dau seama,poate imi cer si scuze,alteori ce-i drept nu-mi dau seama pentru ca sunt prinsa atat de tare in subiect incat nu realizez, DAR astea se intampla doar cand fac parte din discutie, cand stiu despre ce se vorbeste, nu ma bag asa ca musca in lapte.
Eu una, incerc sa-mi remediez acest "obicei",si atrag atentia si altora, dar unele persoane mai tare se enerveaza si zic ca am ceva cu ele.Mie una, mi s-a zis si nu m-am suparat, ba chiar m-a pus pe ganduri,poate chiar m-am simtit putin aiurea fata de acea persoana pentru ca m-am bagat peste ea de atatea ori.
In orice caz, daca va stiti in situatii de genu, remediati problema ! Nimanui nu-i place ca altcineva sa se bage peste el...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu